środa, 22 października 2014

SZYBKI OBIAD DLA ZAPRACOWANYCH

U mnie dziś leje jak z cebra. Brzydko, zimno i nieprzyjemnie a do tego wszystkiego bardzo męczący dzień w szkole. Po powrocie do domu miałam ochotę na szybki posiłek, nie wymyślny tylko po prostu smaczny i pożywny. Odchudziłam popularny, domowy obiad. Bardzo często robię różne różności (będę wrzucała oczywiście zdjęcia i przepisy gdy coś będzie bardziej skomplikowane), jednak dziś danie było prościusieńkie i zrobiłam je dosłownie w kilka minut, pomijając gotowanie ziemniaków, które chwilę trwało. A więc dziś na moim stole:

ZIEMNIAKI Z KOPERKIEM, JAJKA SADZONE I POMIDOR:

 SKŁADNIKI:
2 ziemniaki- 150 kcal
2 jajka sadzone (bez tłuszczu, na patelni teflonowej)- 190 kcal
1 duży pomidor-40 kcal
szczypiorek do posypania ziemniaków
                                                                        razem: 380 kcal


Myślę, że nie muszę nikomu tłumaczyć jak ugotować ziemniaki i zrobić jajka sadzone a dokładnie i kroić pomidora a to było tutaj do wykonania. Obiadem najadłam się bardzo, więc polecam go wszystkim dietującym ale nie tylko :)
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz